Erimielisyyksien ratkaiseminen
Jos välitysliikkeen ja kuluttajan välistä erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn, kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)
Förfarande vid meningsskiljaktigheter
Ifall meningsskiljaktigheter mellan konsumenten och förmedlingsbyrån inte kan lösas med diskussioner mellan parterna kan konsumenten föra ärendet till konsumenttvistenämnden (www.kuluttajariita.fi) för avgörande. Innan ärendet tas till behandling hos konsumenttvistenämnden bör konsumenten kontakta konsumentrådgivningen på magistraten (www.kuluttajaneuvonta.fi)
Jokainen asiakas on meille tärkeä
Oletpa sitten myymässä, ostamassa, vuokraamassa tai tarvitset apua vaikka kauppakirjan laadinnassa.